AEG L7FE96EW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L7FE96EW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gert V 10-03-2019

Mooie zuinige, stille wasmachine met veel functies

Geschreven voor: AEG L7FE96EW

Nu bijna 3 maanden in huis en zeer tevreden over de wasmachine, hij stil en zuinig en geeft weinig trillingen.
Je kunt veel wasprogramma's instellen en de intelligente detectiesystemen zorgen ervoor dat u geen tegenstrijdige opties kunt kiezen. De ProSense technologie zorgt er voor dat de machine zelf de basis functies instelt die bij een bepaald programma horen.
De wasmachine heeft een ruime vul opening en is goed voor 9 kilo droge wasgoed. Bij het starten van een programma meet de ProSense technologie de hoeveelheid wasgoed in de machine en past het wasprogramma (duur) daaraan aan en geeft een waarschuwing bij eventuele overbelading. Noemenswaardig is ook de uitstel functie waarmee u de machine 's nachts op daltarief kunt laten draaien en de "stil" optie waarmee u het centrifugeren tot de volgende dag kunt uitstellen.
De ProSteam functie heb ik nog niet uitgeprobeerd maar deze voegt aan het einde van wasprogramma een stoom- en anti kreukfase toe en die verminderd de kreuken en vereenvoudigd het strijken

Al met al een mooie fijne machine met veel mogelijkheden en een goede prijs/prestatie verhouding.

Marjan 08-02-2019

AEG wasautomaat 1600 toeren, 9 kg

Geschreven voor: AEG L7FE96EW

Deze AEG wasautomaat bevalt mij prima, wast zeer goed schoon. Hij is stil in gebruik. Door de grote trommel kan je zeer veel tegelijk wassen. Ook een winterdekbed past er prima in. Je kan kiezen uit diverse programma's zodat je ook kleinere wasjes en tere kledingstukken kunt toevertrouwen aan dit apparaat. Echt een aanrader, ook de gebruiksaanwijzing is zeer duidelijk en je kan daardoor snel aan de slag. Ik geef dit apparaat een 10.

Pluspunten

• Wast zeer schoon
  • Is stil in gebruik
  • Ideaal voor grote hoeveelheid was
  • Veel programmakeuze, ook voor kleine wasjes en wol
  • Gebruiksaanwijzing duidelijk en helder.

Minpunten

• geen

Hans V 16-01-2019

Degelijke machine, zeer zuinig, mooi en functioneel ontwerp

Geschreven voor: AEG L7FE96EW

We hebben de wasmachine nog niet zo lang in gebruik, maar het is al snel duidelijk dat het hier gaat om een zeer doordachte machine met veel instelmogelijkheden, die erg rustig en stil zijn werk doet.
De intelligente detectiesystemen in het ontwerp zijn zeer functioneel. Een bijkomende bijzonderheid is de stoomfunctie, zowel te gebruiken als opfrisbehandeling, maar ook toe te voegen aan het einde van meerdere wasprogramma’s.
Op het display kunnen tevens nog enkele keuzes worden gemaakt om wasprogramma’s te verfijnen.
Heel nuttig is het afzonderlijke programma voor jeans, wat een zeker deel van ons wasgoed uitmaakt.
De ruime vulopening van 34 cm en de maximale belading van 9 kilo is ideaal voor het wassen van beddengoed. Alles kan er in één keer in.
De nauwkeurige aansturing van de koolborstelloze motor zorgt er voor dat het wasgoed heel veel bewegingen ondergaat en een perfect resultaat oplevert voor wassen op lagere temperaturen.
De energieklasse A+++ -30% maakt de machine zeer zuinig en met een geluidsniveau van 51 dB is deze behoorlijk stil. Dit niveau komt bij centrifugeren ook niet boven de 77 dB uit.
Uiteindelijk biedt het restvochtpercentage van 44% een goede start voor de droogfase in onze (eveneens AEG) warmtepompdroger.
Met de garantie van 5 jaar op de machine en 10 jaar op de motor (na registratie), de grote capaciteit en de zeer goede prijs/kwaliteit verhouding is deze wasmachine een absolute aanrader voor de meest voorkomende huishoudens.

Pluspunten

• Zeer zuinig
  • Grote capaciteit
  • Stoomfunctie
  • Ruime garantie

Hans Westerink 02-05-2018

Grote trommel. Veel instelbaar. Zeer zuinig

Geschreven voor: AEG L7FE96EW

Een hele mooie wasmachine. Met een grote trommel van 9 kilo. De was wordt gewogen waardoor er minder water wordt gebruikt. En erg gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Makkelijk in te stellen
  • Zeer zuinig

Michael 01-05-2018

AEG wasmachine uit de 7000 serie

Geschreven voor: AEG L7FE96EW

Goede wasmachine van AEG uit de 7000 serie. Zeer stille machine tov onze oude AEG. Genoeg programma,s om uit te kiezen. Samen met de wasdroger uit de zelfde 7000 serie een goede combinatie

Pluspunten

• Stil
  • Goed beladingsvolume

Van dooren 28-03-2018

Superstille wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE96EW

Dit is inmiddels de derde wasmachine die ik van mijn leven aangschaft heb, en het is mijn eerste voorlader; ik vind hem geweldig. De grote opening, waardoor alles er gemakkelijk ingaat is super. De mogelijkheden qua instellen ook helemaal te gek. En ik ben helemaal weg van het feit dat deze machine zo stevig staat en zo enorm stil qua geluid is. Ook de 1600 toeren maakt de droogtijd van de was veel korter. Ik ben super tevreden

Pluspunten

• Geluidsniveau je hoort hem bijna niet
  • Toerental 1600 waardoor was senller droog is
  • Keuzemogelijkheden wasprogramma’s
  • Startuitstel

Minpunten

• waspoeder spoelt niet helemaal weg

Zegersfam 26-03-2018

Grote deuropening

Geschreven voor: AEG L7FE96EW

Mooie machine met duidelijk overzicht van programma's; fijn om te zien hoe lang het programma (nog) duurt.

Sigrid 26-03-2018

Fijne machine!!

Geschreven voor: AEG L7FE96EW

Grote trommel, makkelijk bedieningspaneel, geluidsarm en zuinig! Fijne programma’s en mooi design echt van dezetijd

Pluspunten

• Grote trommel
  • Zuinig

Nathalie 25-03-2018

Investering waard

Geschreven voor: AEG L7FE96EW

Deze wasmachine is erg fijn, stil en gebruiksvriendelijk. De stoomfunctie is geniaal; strijken doe ik bijna niet meer! Aanrader!

Pluspunten

• verschillende programma's beschikbaar
  • stoomfunctie
  • grote trommel

Minpunten

• irritante piepjes als hij klaar is met wassen

iris van der klis 24-03-2018

Heerlijke grote trommel

Geschreven voor: AEG L7FE96EW

Heerlijke wasmachine, enigste nadeel vind ik dat je 20/30 minuten was niet op 1400 of 1600 kan centrifugeren.
Stoomfunctie wel weer erg prettig.

Ellen 24-03-2018

Net niet wat ik had verwacht.....

Geschreven voor: AEG L7FE96EW

Ik heb bewust voor een AEG gekozen, maar eerlijk gezegd vind ik dat deze machine zonder koolborstels veel meer geluid maakt. Zodra de trommel gaat draaien, en dat is onnoemlijk veel tijdens een was, hoor je een zoemend geluid. Ook centrifugeren is goed hoorbaar. De was komt wel goed schoon uit de machine. Resumerend, wasresultaat is prima, geluid is minder.

Pluspunten

• Schone was

Minpunten

• Geluid

Erik 23-03-2018

Top wasmachine!

Geschreven voor: AEG L7FE96EW

Goede wasmachine die voldoet aan alle wensen. Stil en gemakkelijk in gebruik. Mooi design.
Zou deze wasmachine zeker aanbevelen.

Pluspunten

• stil
  • wast goed
  • design

Marijke 23-03-2018

Ruime deur en grote trommel

Geschreven voor: AEG L7FE96EW

Na 14 jaar trouwe dienst zonder problemen was de keus snel gemaakt wederom een aeg.
Betrouwbare machine super makkelijk in gebruik wast goed schoon,erg makkelijk de automatische weeg procedure die er in zit.

Pluspunten

• Was goed

Jack 23-03-2018

Goed apparaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: AEG L7FE96EW

Goed apparaat was kom er heel schoon en wit uit even spelen met de instellingen en dan is de tijdsduur ook niet zolang

marianne schroer 12-06-2017

geweldige wasmachine met stoomfunctie

Geschreven voor: AEG L7FE96EW

ik adviseer iedereen deze wasmachine. in al die jaren nog nooit zo,n fijne wasmachine gehad. moderne technieken in wasmachine maakte dat wassen eenvoudiger wordt en veel zuiniger. ik was heel veel door extra was van personeel , kleding en keukendoeken, en wasmachine rekent zelf uit hoelang en intensief het wasprogramma duurt. en dan de stoomfunctie: EEN GENOT alles wat niet vuil is of met zorg behandeld moet worden kan in de STOOMfunctie en in 25minuten is het klaar. ik kan het iedereen aanraden.

Pluspunten

• stoomfunctie
  • machine rekent wastijd uit
  • zeer zuinig

Joke Hermans 02-01-2017

Top opening wast super en toevoegen uit halen topfunctie'S

Geschreven voor: AEG L7FE96EW

Geweldige maschine grote vul opening en wast zeer schoon heeft talloze programma 's en de mogelijk heid was tussen door in en uit te halen echt top !!

Pluspunten

• 10 vul opening
  • 10 schoon wassen 👍
  • Onderbreking bij wassen 10
  • 10 veel mogelijkheden keuze programma

Minpunten

• 0geen
  • 0 geen